ΣΟΚ: Πασίγνωστος Έλληνας σχεδιαστής περιγράφει τη στιγμή που ξύπνησε από το κώμα [photo]

8-10-2014















 Περίπου έξι μήνες έχουν περάσει, από τη μέρα που ο... σχεδιαστής κοσμημάτων Διονύσης Πυρομάλης έπεσε σε κώμα, ύστερα από σοβαρό ατύχημα που είχε με τη μηχανή του και οι μνήμες του είναι ακόμα νωπές.

Ο σχεδιαστής κοσμημάτων των επωνύμων, που έμεινε 18 ολόκληρες μέρες σε κώμα και τρεις μήνες στο νοσοκομείο σπάει τη σιωπή του μιλώντας στην εκπομπή «Μία»: «έφυγα από το γυμναστήριο και έγινε το μοιραίο. Αυτή ήταν η δεύτερη φορά που έπεσα μέσα σ’ ένα χρόνο. Τράκαρα σε φανάρι με ένα αυτοκίνητο. Αυτό που μπορώ να σου πω είναι πως δε φταίω εγώ. Τίποτα περισσότερο όμως γιατί είμαι στα δικαστήρια με εκείνον που με χτύπησε»

Ο Διονύσης Πυρομάλης αναφέρει πως η τύχη ήταν με το μέρος του από την πρώτη στιγμή του ατυχήματος, αφού ακριβώς από πίσω του βρισκόταν ασθενοφόρο! Ωστόσο, αυτό δεν ήταν το μόνο «θαύμα» που συνέβη στην περίπτωσή του: «οι γιατροί ήταν απαισιόδοξοι. Μετά, όταν ξύπνησα από το κώμα, μου είχαν πει πως θα μου πάρει έξι μήνες μέχρι να γίνει η αποκατάσταση, αφού η δεξιά μου πλευρά είχε παραλύσει. Τελικά, 16 Ιουνίου βγήκα από το νοσοκομείο και στις 25 Ιουλίου, ήταν σαν να μην είχε συμβεί καν το ατύχημα. Βέβαια ένα μήνα φυσικοθεραπείες έκανα κανονικά»

Ο ίδιος, θυμάται και τη μέρα που ξύπνησε από το κώμα: «θυμόμουν ότι τράκαρα αλλά δε θυμόμουν τη μέρα και την ημερομηνία. Θυμόμουν τα μισά και τα άλλα μισά όχι. Για την ακρίβεια, έκανα μία εβδομάδα για να θυμηθώ τι ακριβώς συνέβη. Τρόμαξα όταν είδα πως δεν μπορούσα να κουνήσω το δεξί μου χέρι, όμως πίστευα πως θα γίνω καλά»


Πηγή:tro-ma-ktiko.blogspot.gr

Σχόλια